Bebisfabriken

Vi är två tjejer som är gifta sedan sommaren 2014 och för 2,5 år sedan föddes vår underbara son Noel. Just nu är vi mitt uppe i syskonfabriken och hoppas på att kunna ge Noel ett syskon.

Väntade...

Skrivet 2011-05-04 @ 13:19:41
Idag är jag tillbaka till jobbet efter en dags semester pga läkarbesöket i fredags och sen två dagars sjukfrånvaro pga krocken jag råkade ut för förra veckan. Ryggen ville inte riktigt som jag så jag blev hemma. Vilket va ytterst skönt i och för sig. Är lite less på jobbet just nu. Är svårt att fokusera på något alls just nu känns det som förutom ägglossningar och mens och räkna dagar och hoppas på att undvika fel dagar. Det är jobbigt med denna väntan och då är vi bara precis i början av denna resa som om man har otur kan bli väldigt lång. Lider med alla blogg kamrater som inte får sina efterlängtade plus och hoppas på att dom kommer snart!!

Det här med att vänta är inte riktigt min grej. Jag tycker om när saker händer på en gång men den inställningen får man lägga åt sidan här i Bebisfabriken. Men det tär på en att vänta. En bra sak är att vi har mycket inplanerat både nu i maj och i sommar och lite även till hösten så man har nåt att se fram emot i alla fall. Så vi får försöka fokusera på dom sakerna istället för att räkna mensdagar =) I helgen blir det landet och eventuellt bygga lekstuga och sen har vi en hel del andra projekt där så det blir nog återvinningen åtmindstone ett par gånger.

//K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har mail ifall ni inte tittar in så ofta där :)

2011-05-04 @ 20:45:35
Postat av: Anonym

Ni har mail ifall ni inte tittar in så ofta där :)

2011-05-04 @ 20:46:22
Postat av: Bebisfabriken

Hej,

Det fanns inget mail. Den har strulat lite så maila gärna igen.



[email protected]

2011-05-04 @ 22:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback