Bebisfabriken

Vi är två tjejer som är gifta sedan sommaren 2014 och för 2,5 år sedan föddes vår underbara son Noel. Just nu är vi mitt uppe i syskonfabriken och hoppas på att kunna ge Noel ett syskon.

Dax för en uppdatering.

Skrivet 2011-09-27 @ 20:57:22
Vi har tyvärr inte gjort några fler försök sedan juni. Juli va det ju semesterstängt. Augusti hade jag precis börjat på nya jobbet (som för övrigt är mer än toppen) och nu i september blev det lördagsstegring igen. Vi har lite otur med det där men nångång ska det väl va dax för oss med försök 3.

I övrigt så rullar livet på i raketfart. Vi har sett Dolly Parton (grym) Spamalote (grymt roligt) och snart är det dax för Glada Hudik i Globen. Sen passade vi på att boka en spontan resa till London efter nyår. Så mycket att se fram emot men tankarna ligger såklart ändå på bebis =) Svårt att inte tänka på det.

//K

Kommentarer
Postat av: Att bli mammor

Hej!

Hur går det med era försök?



Tänkte bara kolla om det är okej att jag länkar er blogg i min blogg?



Ha det gott

2011-10-20 @ 18:17:45
URL: http://attblimammor.bloggplatsen.se/
Postat av: Bebisfabriken

Hej,

Du får absolut länka till vår blogg =)



Vi är i samma väntan som vi varit länge nu =)



Ha det bra!

2011-10-21 @ 16:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback