Bebisfabriken

Vi är två tjejer som är gifta sedan sommaren 2014 och för 2,5 år sedan föddes vår underbara son Noel. Just nu är vi mitt uppe i syskonfabriken och hoppas på att kunna ge Noel ett syskon.

Shere Kahn

Skrivet 2012-02-09 @ 16:41:14


Idag har vi varit på RUL. Helt fantastiskt! Allt såg bra ut och alla delar fanns med =)

I helgen hade vi med M´s systerson (4år) till landet och han döpte då sin kommande kusin till Shere Kahn =)

Nu hoppas jag att tiden ska gå lite fortare. Vill ha sommar nu. Vi fick BF 9 juli.

//K

Kommentarer
Postat av: UoM

Men så fin liten!!:) Grattis till denna lilla goding! <3

2012-02-15 @ 12:53:08
URL: http://regnbagsfamilj.wordpress.com/
Postat av: Bebisfabriken

Tack så mycket!! Idag fick jag höra hjärtljud på Danderyd oxå. Grymt härligt.

Hur går det för er?

2012-02-15 @ 18:54:11
Postat av: UoM

Åh va härligt!! :) Allt går bara bra för oss, Malin är tröttare än tröttast och jag är inte så pigg heller, men magen växer och har blivit riktigt stor! Helt underbart. Kommer ett inlägg och magbild så fort vi är lite piggare :)

2012-02-16 @ 11:34:49
URL: http://regnbagsfamilj.wordpress.com/
Postat av: Bebisfabriken

Va skönt att höra att allt går bra!!

2012-02-16 @ 14:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback