Bebisfabriken

Vi är två tjejer som är gifta sedan sommaren 2014 och för 2,5 år sedan föddes vår underbara son Noel. Just nu är vi mitt uppe i syskonfabriken och hoppas på att kunna ge Noel ett syskon.

sparkar

Skrivet 2012-04-13 @ 16:57:17
Tänkte att det var dags att uppdatera lite.
Tiden går ganska fort och enligt appen som räknar ner är det ca 87 dagar kvar till bebis kommer, längtan är stor och vi kan knappt bärga oss tills i sommar.

Och det faktum att det finns en bebis där i känns nu verkligare och verkligare. Jag har känt bebisen sparka på min hand och jag har sett på K`s mage när den sparkar riktigt hårt. Fast jag har suttit med handen på K´s mage och dumstirrat i timtals för att sedan ta bort handen och då få reda på att den precis sparkat. Men när jag väl kände det så var det underbart och tårarna spruta. Märkligt det där att man även som "medmamma" får lite mer hormoner.

För K är det lite jobbigt efter som hon nu börjar få väldigt ont i fogarna och får svårare att gå. Vi hoppas att det inte ska bli värre.

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Hej, var gärna med och tävla hos mig :) Du kan vinna 300 kr presentkort hos batteriexperten.com , 400 kr presentkort hos lykka.se och en valfri barntavla från dotto.se. Tävlingarna hittar du här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-05-07 @ 15:22:37
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback