Bebisfabriken

Vi är två tjejer som är gifta sedan sommaren 2014 och för 2,5 år sedan föddes vår underbara son Noel. Just nu är vi mitt uppe i syskonfabriken och hoppas på att kunna ge Noel ett syskon.

Strul med tekniken

Skrivet 2011-05-05 @ 20:48:56

Verkar vara ett väldigt strul med det tekniska omkring bloggen. När man lägger in en kommentar tar det jätte lång tid innan den syns på sidan och det verkar även vara strul med mailen vi öppnat för detta ändamål. Till slut lyckades vi få fram ett test mail och fick sedan även ett mail från ett par tjejer som undrade om mailet kom fram. Så om vårt svar inte kom fram så Japp - det kom fram. Nu väntar vi på en fortsättning på mailet.

Jag hoppas det slutar strula med tekniken nu. Fast det kanske funkar så med kommentarer på bloggar?? Jag är väldigt ny i bloggbranschen så jag vet inte.

//K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ska ni ha ett nytt mail i inkorgen!

2011-05-05 @ 22:03:55
Postat av: skånefruar

Teknikens under..det är bra när det fungerar! Hoppas ni får en bra helg tjejer!

2011-05-07 @ 00:53:56
Postat av: Bebisfabriken

Tack det samma Skånefruar =)

2011-05-07 @ 08:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback