Bebisfabriken

Vi är två tjejer som är gifta sedan sommaren 2014 och för 2,5 år sedan föddes vår underbara son Noel. Just nu är vi mitt uppe i syskonfabriken och hoppas på att kunna ge Noel ett syskon.

Förlovning!

Skrivet 2011-06-20 @ 19:35:38
Igår tyckte M att vi skulle åka ut och fiska trots att det ösregnade och jag tänkte att det kan ju va mysigt så vi körde på det. Medan vi sitter där i hällregnet frågar hon flera gånger om jag inte ska kasta lite istället för att meta. Men jag fattade ju ingenting så jag metade vidare. Tillslut fick hon säga att jag skulle titta i fiskelådan för det började bli lite väl blött i båten =) I fiskelådan stod en svart ask som jag fick öppna och hjärtat frågade om jag ville förlova mig med henne. Det ville jag såklart =) Jättefina ringar hade hon fixad och graverat. Hon har hela tiden hävdat att hon är helt oromantisk men det får hon ta tillbaka nu =)

Hon berättade att hon bokat bord till oss klockan 15 inne i norrtälje (vi är på landet) så vi duschade och åkte in och parkerade utanför ett hotell som ligger i centrum. Hon säger då att vi inte ska äta förän klockan 17 men att vi däremot ska checka in på hotellet för hon har bokat rum där. Hon är full av överraskningar =)

Så vi gick upp på rummet och myste lite och väntade på att klockan skulle bli 17. När vi kommer fram till restaurangen så står M:s mamma och pappa utanför och även hennes syster med familj. Efter en stund ansluter även hela min familj. Så det blev ytterligare en överraskning och förlovningsmiddag med hela familjen =)

Hon är verkligen helt underbar min älskling!!

Nu hoppas vi på omslag senast torsdag oxå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback