Bebisfabriken

Vi är två tjejer som är gifta sedan sommaren 2014 och för 2,5 år sedan föddes vår underbara son Noel. Just nu är vi mitt uppe i syskonfabriken och hoppas på att kunna ge Noel ett syskon.

BIM närmar sig....

Skrivet 2011-06-08 @ 16:21:23
På fredag har det gått två veckor sedan vår första insemination och det är dax för test. Vi har än så länge inte varit sugna på att testa för tidigt. Man vill lixom inte ha beskedet om det är negativt. Chansen att det ska lyckas på första försöket är ju väldigt liten känns det som. Jag har inte haft några känningar direkt förutom lite illamående en vecka ca. Men det kan ju bero på vad som helst. Senaste dagarna har jag haft mensliknande ont i magen men vad jag förstår kan det va tecken på både mens och graviditet så det är ju helt omöjligt att veta. Vissa har väl inga symtom alls heller vad jag förstår och kan ändå va gravida?? Men men det lär visa sig. Vore ju helt underbart om det tog direkt men jag tror vi båda är inställda på att det kan ta lång tid. Men man kommer ändå bli väldigt besviken om man får negativt.

Så nu håller vi tummarna extra hårt inför fredag.

//K

Kommentarer
Postat av: Vi två

Vi håller tummarna hårt för er nu! Hoppas på det bästa, men vi tycker ni har en sund inställning!

Hejja hejja! :)

2011-06-08 @ 19:49:23
Postat av: Bebisfabriken

Tack!!

2011-06-08 @ 20:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback