Bebisfabriken

Vi är två tjejer som är gifta sedan sommaren 2014 och för 2,5 år sedan föddes vår underbara son Noel. Just nu är vi mitt uppe i syskonfabriken och hoppas på att kunna ge Noel ett syskon.

jakten på tecken

Skrivet 2011-05-31 @ 18:13:02
Nu har vi varit inseminerade i 5 dagar och vi letar tecken för fullt för att det ska ha lyckats. Än så länge är det ganska dåligt med sådana. Men ett finns, K har mått illa i ett par dagar nu. Vi hoppas att det är ett bra tecken.
Annars är det mest jag (M) som har tecken, ont i livmodern, humörsvängningar, plötligt gråt osv osv.. skengravid eller också är jag väldigt empatisk och snor alla symptomer från min älskade K.

Konstigt nog känns det mindre jobbigt att vänta i två veckor på resultatet på gravtestet än på ägglossningen, men jag vet att om testet visar negativt så kommer vi bli fruktansvärt besvikna. Men för att använda min sambos favoritcitat "bryt ihop och kom igen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback