Bebisfabriken

Vi är två tjejer som är gifta sedan sommaren 2014 och för 2,5 år sedan föddes vår underbara son Noel. Just nu är vi mitt uppe i syskonfabriken och hoppas på att kunna ge Noel ett syskon.

ÄL-testande

Skrivet 2011-05-24 @ 20:24:53
Nu är vi igång och testar för fullt. Förra månaden kom stegringen på dag 13. Månaden innan det så missade vi ÄL. Men stegringen va då varken på dag 13 eller 14. Så jag hoppas nu att det kommer på torsdag eller fredag så att vi äntligen kan få komma igång med våra försök. Bara det inte blir lördag så är jag nöjd. Det är lite synd att dom inte kan hålla öppet ett par timmar på helgen oxå så att man inte missar en månad.

En annan rolig grej som hänt är att jag fått nytt jobb!! Hade tänkt stanna på det jag har tills vi fått barn men jag vill inte vara kvar där pga olika omständigheter så jag har sökt 5 jobb och fick det första som jag fick komma på intervju på. Så igår blev det champagne till middagen här hemma =)

Nu hoppas vi att vi får tillfälle att fira snart igen.

//K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback